niedziela, 29 stycznia 2012

dzisiaj uderzam w kolor :-)

Kolczyki SEKRETNE ŻYCIE PSZCZÓŁ
Proste i delikatne, ze szkła i miedzianych elementów. Bardzo słoneczne, jak krople miodu. Będą pasować szczególnie do opalonej skóry latem, chyba że ktoś już teraz miał szczęście się nasłonecznić... Szklane krople Jablonex, sensualnie gładkie i opływowe o wymiarach: 18 mm /12 mm, bigle miedziane, długość: 46 mm z zawieszką.

 
Posted by Picasa




 
Posted by Picasa

(...)- Słyszysz? - spytała.
Usłyszałam dźwięk, idealne brzęczenie o wysokim, nabrzmiałym tonie, tak, jakby ktoś postawił wodę na herbatę i właśnie się zagotowała.
-Chłodzą ul - wyjaśniła August. (...)To odgłos stu tysięcy pszczelich skrzydełek, którymi wachlują powietrze. (...)
A potem cały policzek zaczął mi wibrować i miałam wrażenie, ze muzyka dostała się przez pory do mojego wnętrza. Widziałam, jak skóra August lekko pulsuje. Kidy obie się wyprostowałyśmy, policzek piekł mnie i swędział.
- Słuchałaś pszczelej klimatyzacji - powiedziała August. Wielu ludzi nie ma pojęcia, jak skomplikowane rzeczy dzieją się wewnątrz ula. Pszczoły mają swoje sekretne życie, o którym nic nie wiemy.
Spodobała mi się myśl, że pszczoły mają swoje sekretne życie - takie samo, jakie wiodłam ja.

(Sue Monk Kidd, Sekretne życie pszczół)

Naszyjnik JESIEŃ CUDÓW II, specjalnie dla Oli. Trochę inny, niż poprzedni, ale każda jesień jest jakaś inna... Z kul filcowych o średnicy 2 cm w ciepłych kolorach, na lince jubilerskiej, elementy mosiądzowane, zapięcie na karabińczyk. Długość: 41 cm plus przedłużka.

 
Posted by Picasa




 
Posted by Picasa

3 komentarze:

  1. A jak się wsadzi miedź do ucha to nie zrobi się krzywdy? Nosiłaś? Nie swędzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie swędzi, ale kogoś może, chyba trzeba wypróbować. Zasadniczo będę się starała tutaj pokazywać tylko srebro, ale tak mnie wzięło słonecznie - miodowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie - wyglądają jak krople miodu... strzeż się niedźwiedzi :-) śliczne. Zawsze jestem za kolorem

    OdpowiedzUsuń